Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

"Europejski staż drogą do sukcesu 2"

Logo

Regulamin rekrutacji uczestników do projektu w ramach program
Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Projekt nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000115212 

1. Uczestnictwo i zakres wsparcia

1.1 Niniejszy regulamin określa warunki oraz zasady rekrutacji i uczestnictwa uczniów w ramach projektu nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000115212, realizowanego w ramach Akredytacji Erasmusa nr 2020-1-PL01-KA120-VET-096033, Program Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe.

2.1. W ramach Projektu wsparciem objętych będzie 24 uczniów kształcących się w roku szkolnym 2023/2024 w ZSETH w klasach III i IV w następujących zawodach: technik hotelarstwa, technik ekonomista, technik organizacji turystyki oraz technik logistyk zwanych dalej Uczestnikami Projektu.

2.2. Do udziału w Projekcie zostaną oni zakwalifikowani na podstawie procesu rekrutacyjnego, przeprowadzonego przez Komisję Rekrutacyjną (zwaną dalej Komisją), w skład której wejdą przedstawiciele ZSETH. Dokładne zasady rekrutacji określono w §2 niniejszego regulaminu.

2.3. Uczestnictwo w projekcie nie obarcza uczestników żadnymi kosztami.

2.4. Projekt przewiduje realizację przygotowań w postaci wsparcia szkoleniowego, realizowanego przed każdą z mobilności zawodowych, adresowanego do Uczestników projektu, w tym:

  1. Przygotowanie organizacyjne (przewidywany czas: 5 godzin);
  2. Przygotowanie kulturowe z elementami języka greckiego podstawowego, (przewidywany czas: 20 godzin);
  3. Przygotowanie językowe – język angielski – komunikacja i praca (przewidywany czas: 30 godzin);
  4. Przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne (przewidywany czas: 5 godzin).

2.5. Projekt przewiduje realizację mobilności zagranicznych realizowanych w okresie:

  1. 04.2024 do 03.05.2024 (+ podróż) dla 24 uczniów.

2.6. W ramach mobilności zakłada się:

  1. Realizację 10 dni roboczych dedykowanych praktyce zawodowej;
  2. Przepracowanie w ramach stażu 60-80 godzin w sposób ciągły, przez kolejne, następujące po sobie tygodnie;
  3. Realizację stażu tylko dni w robocze, w maksymalnym wymiarze 6-8 godzin dziennie, przy wykluczeniu możliwości pracy w wymiarze nadgodzinowym;
  4. Organizację przerwy w trakcie dnia pracy, która będzie warunkowana zasadami obowiązującymi
    w danym zakładzie pracy;
  5. Realizację programu kulturalnego, który ma ułatwić aklimatyzację w nowym otoczeniu. Na jego realizacje są przeznaczone minimum 2 dni wolne (weekend).

2.7. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji praktyk przez Uczestników projektu, będzie ona monitorowana przez opiekunów wyznaczonych z ramienia Szkoły oraz Partnera zagranicznego, jak i firm, w których odbywać się będą praktyki. W ich gestii będzie leżała kontrola zgodności treści i jakości praktyk z wcześniej utworzonym programem i harmonogramem.

2.8. W razie choroby lub innych zdarzeń losowych, uniemożliwiających stawienie się w zakładzie pracy, uczestnik ma obowiązek poinformować o tym fakcie, w tym samym dniu, lub, jeśli to możliwe, wcześniej, koordynatora projektu oraz opiekuna praktyk w zakładzie pracy, wskazując jednocześnie dzień powrotu do zakładu pracy.

2.9. Szczegółowe zasady uczestnictwa w projekcie zostaną zawarte w Umowie pomiędzy Uczestnikami stażu
a Organizacją wysyłającą oraz w trójstronnych dokumentach zawieranych między uczestniczącymi w projekcie stronami.

2. Zasady rekrutacji

3.1. Proces rekrutacji do projektu poprzedzi akcja informacyjna przeprowadzona przy użyciu kanałów internetowych i tradycyjnych. W jej trakcie zostaną również przedstawione zasady uczestnictwa w projekcie oraz płynące z niego korzyści.

3.2. Rekrutacja do projektu zostanie przeprowadzona:

  1. W terminie 16.11.2023 – 30.11.2023 dla uczniów kształcących się w klasach III i IV w roku szkolnym 2023/2024 w zawodach: technik hotelarstwa, technik ekonomista, technik organizacji turystyki oraz technik logistyk

3.3. Rekrutacja do projektu uwzględniać będzie zasady równych szans i niedyskryminacji, w tym niedyskryminacji ze względu na płeć, pochodzenie, wyznanie czy poglądy polityczne.

3.4. Rekrutacja należy do obowiązków Szkoły.

3.5. Możliwość udziału w projekcie będzie uzależniona od spełnienia poniższych kryteriów:

  1. Przynależność do określonej grupy docelowej, opisanej w §2 pkt. 2.1.;
  2. Złożenie poprawnie wypełnionego formularza rekrutacyjnego;
  3. Uzyskania wystarczającej liczby punktów, decydujących o ułożeniu listy rankingowej, na podstawie przyjętych kryteriów rekrutacji.

3.6. Komisja składać się będzie z Koordynatora projektu i dwóch nauczycieli. W sumie w Komisji zasiadać będą 3 osoby.

3.7. Komisja podejmuje decyzje większością bezwzględną (2/3).

3.8. Formularz zgłoszeniowy dostępny będzie w sekretariacie Szkoły oraz na stronie internetowej projektu, jak
i Szkoły.

3.9. Zamiar wzięcia udziału w projekcie musi być notyfikowany poprzez złożenie w sekretariacie formularza zgłoszeniowego.

3.10. Uczniowie zobowiązują się do podania prawdziwych danych w formularzach zgłoszeniowych.

3.11. Szczegółowe kryteria rekrutacji obejmują:

Wyniki nauczania w roku szkolnym 2022/2023:

  1. Ocenę z języka angielskiego – 4 pkt za ocenę dostateczną; 6 pkt za ocenę dobrą; 8 pkt za ocenę bardzo dobrą; 10 pkt za ocenę celującą;
  2. Średnią ocen z przedmiotów ogólnych z ostatniego zakończonego roku/cyklu kształcenia – średnia przemnożona przez „2”, w zaokrągleniu do 2 miejsc po przecinku – maksymalnie 12 pkt;
  3. Średnią ocen z przedmiotów zawodowych z ostatniego zakończonego roku/cyklu kształcenia – średnia przemnożona przez „2”, w zaokrągleniu do 2 miejsc po przecinku – maksymalnie 12 pkt;
  4. Ocenę z zachowania z ostatniego zakończonego roku/cyklu kształcenia – 0 pkt za ocenę nieodpowiednią, 4 pkt za ocenę poprawną; 6 pkt za ocenę dobrą; 8 pkt za ocenę bardzo dobrą; 10 pkt za ocenę wzorową; ocena „naganna” będzie podstawą do odrzucenia kandydatury ucznia, a jego formularz zgłoszeniowy nie będzie rozpatrywany przez Komisję Rekrutacyjną;
  5. Aktywności wpisujące się w reprezentację szkoły – max 6 pkt, po 1 pkt za każdą aktywność (reprezentowanie szkoły w olimpiadach, konkursach, w zawodach, uroczystościach lokalnych/miejskich, itp.);
  6. Mniejsze szanse – ocena sytuacji życiowej ucznia – gdzie punkty przyznawane po weryfikacji kryteriów (zamieszkanie na terenach wiejskich, niskie dochody kwalifikujące do zasiłku socjalnego, niepełna rodzina, rodzina wielodzietna – powyżej 3 dzieci, niepełnosprawność, udokumentowane problemy edukacyjne) wychowawcy wybranej klasy w przypadku spełnienia jednego z kryteriów uczeń otrzymuje 4 pkt, w przypadku 2 i więcej otrzymuje 6 pkt, w przypadku 3 i więcej - 10 pkt.

3.12. Punkty za poszczególne kategorie zostaną przyznane przez Komisję na podstawie weryfikacji formularzy zgłoszeniowych z osiągniętymi wynikami w nauce oraz dostarczonymi informacjami/zaświadczeniami.

3.13. Kolejność oraz uzyskane w ramach poszczególnych kryteriów punkty będą także miały znaczenie
w przypadku osób, które uzyskają taki sam wynik, tj. pierwszeństwo uzyska osoba z wyższą liczba punktów
w kryteriach w kolejności: jak powyżej.

3.14. W przypadku rekrutacji, 24 osób z najlepszymi wynikami zostanie zakwalifikowanych do udziału we wszystkich formach wsparcia w ramach projektu, trafiając na listę główną, natomiast lista rezerwowa utworzona zostanie z osób z każdego z 4 zawodów, z której uczniowie będą kwalifikowani do udziału w projekcie
w przypadku konieczności uzasadnionego wycofania się kogoś z listy głównej.

3.15. Wyniki zostaną opublikowane przez Organizację wysyłającą przy wykorzystaniu kanałów tradycyjnych
i internetowych.

3.16. W razie zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności, przewiduje się możliwość przeprowadzenia rekrutacji uzupełniającej w trybie pilnym. Odbędzie się ona na tych samych warunkach, co rekrutacja podstawowa, jednak w trybie skróconym – maksymalnie 7-dniowym.

3.17. Każdy uczeń, który nie znajdzie się na liście osób zakwalifikowanych, ma możliwość odwołania się od decyzji Komisji. Odpowiednie pismo należy złożyć w ciągu 7 dni od momentu opublikowania wyników. Pismo złożone do Dyrektora ZSETH musi zawierać uzasadnienie odwołania. Dyrektor ma 3 dni robocze na rozpatrzenie wniosku.

3.18. Każdy uczestnik, bez podania przyczyny, może zrezygnować z udziału w projekcie w ciągu 7 dni od momentu opublikowania ostatecznych wyników, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia na ręce Komisji. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z datą ogłoszenia ostatecznych wyników rekrutacji.

 3. Postanowienia końcowe.

4.1. Wszelkie uwagi i opinie dotyczące przeprowadzonych działań oraz opinie na temat pracy opiekunów, uczestnik ma prawo zgłaszać do Koordynatora projektu.

4.2. Uczestnik projektu ponosi odpowiedzialność za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą.

4.3. Koordynator z ramienia Szkoły sprawuje nadzór nad kwestiami merytorycznymi i organizacyjnymi projektu.

4.4. W przypadkach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, decyzję podejmuje Koordynator projektu
z ramienia Szkoły.

4.5. W kwestiach nieobjętych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy polskiego kodeksu cywilnego.

4.6. Regulamin obowiązuje w trakcie trwania projektu.


Rekrutacja na praktyki do GRECJI!

Projekt nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000115212,

Program Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

Rozpoczynamy rekrutację do naszego projektu nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000115212, realizowanego w ramach Akredytacji Erasmusa nr 2020-1-PL01-KA120-VET-096033, Program Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe. W ramach projektu jest przewidziany udział 24 uczniów naszej szkoły w dwutygodniowych praktykach zagranicznych w Grecji, w kwietniu 2024 roku.

Cel główny naszego projektu to umożliwienie rozwoju i zdobycie doświadczenia zawodowego, umiejętności językowych oraz kompetencji społecznych naszych podopiecznych oraz kadry pedagogicznej z ZSETH. W ramach projektu przewidziane jest:

  • Włączenie 4 kierunków kształcenia z Technikum ZSETH;
  • Zorganizowanie 2-tygodniowych mobilności zagranicznych w kwietniu 2024 roku dla grupy 24 uczniów, 2 opiekunów i 1 nauczyciela w ramach szkolenia;
  • Wyrównanie szans dla uczniów o mniejszych szansach.
  • Podniesienie poziomu znajomości języków obcych dla 24 uczniów oraz
    3 nauczycieli zaangażowanych w projekt.
  • Zwiększenie szans na zatrudnienie wśród uczestników projektu, po zakończeniu nauki w naszej placówce.
  • Zwiększenie poziomu świadomości międzykulturowej oraz tolerancji.
  • Nawiązaniu partnerstw międzynarodowych z podmiotami z sektora kształcenia
    i firmami z danych branży.
  • Zastosowanie europejskich metod walidacji oraz certyfikacji w projekcie.

Do projektu zakwalifikowanych zostanie 24 uczniów, którzy zostaną wybrani na podstawie weryfikacji składanych Formularzy, ocenianych na podstawie Regulaminu Rekrutacji, przez Komisję Rekrutacyjną. Każdy uczeń, który nie znajdzie się na liście osób zakwalifikowanych, ma możliwość odwołania się od decyzji Komisji. Odpowiednie pismo należy złożyć w ciągu
7 dni od momentu opublikowania wyników. Informacji na temat rekrutacji oraz projektu udziela Koordynator projektu.


Pobierz, wypełnij i przekaż Koordynatorom Projektu - Formularz zgłoszeniowy Łódź ZSETH 

Formularz zgłoszeniowy


Uczniowie zakwalifikowani do udziału w zagranicznym stażu


Podsumowanie rekrutacji - praktyki w GRECJI

Projekt nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000115212
Program Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe

Zakończyła się rekrutacja do naszego projektu nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000115212, realizowanego w ramach Akredytacji Erasmusa nr 2020-1-PL01-KA120-VET-096033, Program Erasmus+, sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe, w ramach którego przewidziano udział 24 uczniów naszej szkoły w dwutygodniowych praktykach zagranicznych w Grecji, w kwietniu 2024 roku.

Cel główny naszego projektu to umożliwienie rozwoju i zdobycie doświadczenia zawodowego, umiejętności językowych oraz kompetencji społecznych naszych podopiecznych oraz kadry pedagogicznej z ZSETH.

Kolejnym etapem realizacji naszego działania są zajęcia przygotowawcze z języka angielskiego, greckiego oraz zajęcia pedagogiczne i kulturowe, które będą odbywać się
w naszej szkole przed wyjazdem grupy na mobilność.