Patronat Hotelu Puro Łódź Centrum
W roku szkolnym 2019/2020 Hotel Puro Łódź Centrum objął patronatem klasę 3 C kształcącą się w zawodzie technik hotelarstwa. Uroczyste podpisanie umowy między naszą szkołą a Hotelem Puro miało miejsce 12 grudnia 2019 roku w obecności Wiceprezydent Miasta Łodzi – pani Małgorzaty Moskwy-Wodnickiej podczas Dni Doradztwa Zawodowego. Umowa patronacka pozwoli na wsparcie przez Hotel Puro procesu kształcenia i zapewnienie mu wysokiej jakości. Uczniowie uczęszczający do klasy objętej patronatem będą mieli okazję zrozumienia mechanizmów funkcjonowania hotelu w trakcie wycieczek zawodowych i praktyk. Będą także uczestniczyć w dodatkowych szkoleniach i warsztatach zawodowych, zdobędą wiedzę o najnowszych osiągnięciach technicznych i technologicznych w branży hotelarskiej.
W ramach patronatu zorganizowano 3 szkolenia, które odbyły się w hotelu Puro. Na pierwszym spotkaniu 13 listopada 2019 uczniowie zapoznali się z marką Puro, ze strukturą organizacyjną hotelu, ofertą usług dodatkowych oraz wyposażeniem pokoi, restauracji oraz strefy spa. Wystrój i oferowane usługi wywarły duże wrażenie na uczniach, zwłaszcza informacja o darmowych seansach kinowych i wycieczkach krajoznawczych, w których udział może wziąć każdy mieszkaniec okolicy.
Podczas drugiego spotkania młodzież poznała rolę hotelu Puro jako kuratora sztuki - poznała zasady doboru dzieł sztuki, które upiększają wystrój hotelowy oraz historię powstania muralu hotelowego.
Na trzecim spotkaniu 19 grudnia 2019 roku w hotelu Puro uczniowie zapoznali się z nowymi trendami hotelarstwa XXI wieku. Mieli okazję zobaczyć wzorcowe przykłady stron internetowych nowych marek hotelowych oraz przykładowe filmy je promujące. Uczniowie mieli okazję również sprawdzić i rozwinąć swoje umiejętności językowe, gdyż większość informacji podczas tego spotkania była przekazywana w języku angielskim.
W budynku naszej szkoły 13 lutego 2020 r. w ramach Dnia Zawodowca uczniowie klasy patronackiej uczestniczyli w warsztatach prowadzonych przez pracowników hotelu Puro dotyczących: rekrutacji i autoprezentacji w hotelarstwie oraz o sytuacjach problemowych w hotelarstwie - na recepcji. W najbliższym czasie planowane jest szkolenie związane z obsługą gości w restauracji hotelowej. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z tych wydarzeń.