Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Łódzcy specjaliści branży usługowej - PROFESJONALNY EKONOMISTA

Projekt pn. „Łódzcy specjaliści branży usługowej - PROFESJONALNY EKONOMISTA”

Okres realizacji projektu: 01.05.2018 r. – 30.04.2020 r.

Projekt zakłada przeprowadzenie cyklu 460 h specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych,
2 kursów zawodowych i 4 szkoleń podnoszących kwalifikacje, ścieżki doradztwa zawodowego oraz wysokiej jakości staży u potencjalnych pracodawców dla 50 uczniów ZSETH kierunku TE.

REKRUTACJA DO PROJEKTU zostanie przeprowadzona przez koordynatora projektu w dniach 01.05.2018 r. – 31.05.2018 r. wśród uczniów ZSETH kierunku TECHNIK EKONOMISTA.

Poprzedzą ją działania informacyjno-promocyjne (rozwieszenie informacji nt. rekrutacji do projektu w szkole, przekazanie info nauczycielom, a także uczniom np. podczas godzin wychowawczych) oraz ich rodziców (informacje na zebraniach rodziców), a także przez zamieszczenie informacji na stronie www szkoły.

Kolejny etap rekrutacji to wywiady z wychowawcami klas, gdyż w projekcie udział wezmą uczniowie najsłabsi (miernik: średnia ocen) oraz ci, którzy będą odznaczali się niską motywacją, brakiem wiary we własne siły lub niedostrzegający potrzeby dokształcania, a także wyrażający chęć uczestnictwa w projekcie. W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI BRANI POD UWAGĘ BĘDĄ UCZNIOWIE, KTÓRZY DOTYCHCZAS NIE KORZYSTALI ZE WSPARCIA W PROJEKCIE OBECNIE REALIZOWANYM PRZEZ SZKOŁĘ.

SZKOLENIA:

  1. Sprzedaż usług (16h-1grX10os)
  2. Wypełnianie dokumentacji branżowej (24h-1grX10os)
  3. Praca w grupie a samodzielne podejmowanie decyzji (24h-1grX10os)
  4. Obsługa kas fiskalnych (16h-3grX10os)

Szkolenia zakończone zostaną EGZAMINEM oraz wydaniem certyfikatów uczestnikom.

KURSY SPECJALISTYCZNE:

  1. Kurs archiwisty I ST (34hX5os)
  2. Kurs archiwisty II ST (38hX5os)

Każdy kurs zakończy się EGZAMINEM/TESTEM oraz wydaniem dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji (zaświadczenie MEN, certyfikat).

PRZEZ ZDOBYCIE NOWYCH KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNICY PROJEKTU STANĄ SIĘ BARDZIEJ ATRAKCYJNI NA RYNKU PRACY

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE POZALEKCYJNE DLA TE:

  1. Obsługa programów komputerowych w branży usługowej (40h) 5grx10os
  2. Rachunkowość zarządcza (80h) 2grx10os.
  3. Rachunkowość finansowa (80h) 2grx10os
  4. Tworzenie biznesplanów (80h teoret+20h praktycznych) 2grx10 os.

STAŻE U PRACODAWCÓW:

50 osób (26 KOBIET/ 24 MĘŻCZYZN) - 60 staży – trwających: 150h /1 Uczestnika Projektu 10 najlepszych stażystów (wybranych w oparciu o wywiady z opiekunami staży, udział w zajęciach pozalekcyjnych i innych aktywnościach projektowych - frekwencja) otrzyma możliwość odbycia staży również w kolejnym roku (ponownie 150 h - 1 miesiąc).

DOPOSAŻENIE PRACOWNI (2 pracownie)

Przeprowadzenia indywidualnego DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO:

TERMINARZ:

REKRUTACJA:

01.05.2018 r. – 31.05.2018 r.

09.09.2018 r. – 30.09.2018 r.

STAŻE ZAWODOWE:

LIPIEC lub SIERPIEŃ 2018 r. (150 h = 19 dni roboczych)

LIPIEC lub SIERPIEŃ 2019 r. (150 h = 19 dni roboczych)

ZAJĘCIA POZALEKCYJNE,

DORADZTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE, KURSY:

wrzesień 2018 r. – kwiecień 2020 r.

XI 3 HARMONOGRAM ZAJĘĆ LISTOPAD 2019

XI 3 HARMONOGRAM ZAJĘĆ GRUDZIEŃ 2019