KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Kolejne szkolenia klasy patronackiej

W naszej nowo otwartej pracowni hotelarskiej Hotelu andel’s odbyły się kolejne dwa szkolenia klasy patronackiej. Pierwsze z nich, 18 grudnia 2017 roku, przeprowadziły pracownice działu housekeeping. Dotyczyło procedur sprzątania pokoju wyjazdowego oraz pokoju serwisowego. Uczniowie w praktyce poznali, jak szybko i efektywnie sprzątać pokój (jakie czynności powinien pracownik wykonać „krok po kroku”) oraz na co zwracać szczególną uwagę przy sprzątaniu pokoju serwisowego (osobiste rzeczy gościa, zawieszka DND). Młodzież została zapoznana z procedurami: „Lost&Found”, „Zamknięty sejf” i „Zgłaszanie usterek technicznych”, a także z ogólnymi zasadami wykonania serwisu „Green Thinking” i „Turndown”.

Drugie szkolenie zrealizowane zostało 22 stycznia 2018 roku przez trenera klasy patronackiej w szkolnej pracowni hotelarskiej. Tematem spotkania było „Be yourself”, czyli „Daj się poznać podczas rekrutacji”. Nasi młodzi adepci sztuki hotelarskiej poznali zasady przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej. Mieli okazję przeprowadzić analizę SWOT swojej osoby, ocenić swoje doświadczenia, wyniki i osiągnięcia. Próbowali też stworzyć swój wymarzony zakres obowiązków zawodowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się zwłaszcza ćwiczenia, w których młodzież, wcielając się w rolę kierownika hotelu, tworzyła profil idealnego kandydata na pracownika, przygotowywała pytania do rozmowy kwalifikacyjnej i przeprowadzała symulację rekrutacji.

Spotkania były jak zawsze niezwykle rozwijające i emocjonujące. Czekamy na kolejne szkolenie za miesiąc.