Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Łódzcy specjaliści branży turystycznej - Profesjonalny technik organizacji turystyki i technik eksploatacji portów i terminali

Projekt pn. „Łódzcy specjaliści branży turystycznej - Profesjonalny technik organizacji turystyki i technik eksploatacji portów i terminali”

Okres realizacji projektu: 01.05.2018 r. – 30.04.2020 r.

Rekrutacja do projektu zostanie przeprowadzona przez koordynatora projektu w dniach 01.05.2018 r. – 31.05.2018 r. Wśród uczniów i nauczycieli ZSETH kierunków technik obsługi turystycznej i eksploatacji portów i terminali.

Poprzedzą ją działania informacyjno-promocyjne (rozwieszenie informacji nt. rekrutacji do projektu w szkole, przekazanie info nauczycielom, a także uczniom np. podczas godzin wychowawczych) oraz ich rodziców (informacje na zebraniach rodziców), a także przez zamieszczenie informacji na stronie www szkoły.

Kolejny etap rekrutacji to wywiady z wychowawcami klas, gdyż w projekcie udział wezmą uczniowie najsłabsi (miernik: średnia ocen) oraz ci, którzy będą odznaczali się niską motywacją, brakiem wiary we własne siły lub niedostrzegający potrzeby dokształcania, a także wyrażający chęć uczestnictwa w projekcie. W pierwszej kolejności brani pod uwagę będą uczniowie, którzy dotychczas nie korzystali ze wsparcia w projekcie obecnie realizowanym przez szkołę.

Zostanie stworzona lista rezerwowa UP. Dodatkowa rekrutacja zostanie przeprowadzona wśród klas I TP i TT we IX’2018 r.

Uczniowie:

Szkolenia:

  1. Praca z trudnym klientem
  2. Negocjacje handlowe
  3. Manager hotelu, restauracji, cateringu
  4. Sprzedaż usług
  5. Ochrona lotnictwa cywilnego
  6. Savoire vivre w obsłudze gościa niepełnosprawnego
  7. Kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów
  8. Zasady ruchu pojazdów w strefie operacyjnej lotniska
  9. Odladzanie/Zabezpieczanie przed oblodzeniem samolotów
  10. Obsługa załóg statków powietrznych
  11. Live Animals regulations
  12. Dangerous goods regulations category

 Nauczyciele:

  1. Facylitator i moderator procesu kształcenia zawodowego
  2. Agroturystyka

 Szkolenia zakończone zostaną EGZAMINEM oraz wydaniem certyfikatów uczestnikom.

Kursy specjalistyczne:

Uczniowie:

    1. Barista i stopnia
    2. Barista ii stopnia
    3. Barmański i stopnia
    4. Barmański ii stopnia
    5. Animatora czasu wolnego
    6. Wózków widłowych
    7. Wychowawcy kolonijnego
    8. Pierwszej pomocy
    9. Rezydenta
    10. Języka migowego

    Nauczyciele:

    1. Barmański
    2. Baristy

Każdy kurs zakończy się egzaminem/testem oraz wydaniem dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji (zaświadczenie MEN, certyfikat).

Przez zdobycie nowych kompetencji i umiejętności uczestnicy projektu staną się bardziej atrakcyjni na rynku pracy

Zajęcia specjalistyczne pozalekcyjne dla th:

  1. Geographic information system
  2. Obsługa programów komputerowych branży usługowej
  3. English for tourism
  4. Obsługa systemów rezerwacyjnych gds
  5. Zarządzanie łańcuchem dostaw

 Staże u pracodawców:

90 osób - 90 staży– trwających: 150h /1 uczestnika projektu - przewidziane koszty: wynagrodzenie stażysty i opiekuna (max 5 ucz na 1 opiekuna) oraz koszty doposażenia stanowiska oraz zwrot kosztów dojazdu stażysty na staż.

Doposażenie pracowni.

Przeprowadzenia indywidualnego doradztwa edukacyjno - zawodowego:

  • indywidualne doradztwo edukacyjno-zawodowe prowadzone przez doradcę zawodowego
  • prowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego

 Terminarz:

Rekrutacja:

01.05.2018 r. – 31.05.2018 r.

01.09.2018 r. – 30.09.2018 r.

Staże zawodowe:

Lipiec lub sierpień 2018 r. (150 h = 19 dni roboczych)

Lipiec lub sierpień 2019 r. (150 h = 19 dni roboczych)

Zajęcia pozalekcyjne,

Doradztwo edukacyjno-zawodowe, kursy:

Wrzesień 2018 r. – kwiecień 2020 r.

xi_3_zseth_harmonogram wsparcia tt [.pdf, 93.91 kB]